دستگاه تصفیه آب

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

دستگاه تصفیه آب

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

مشاوره قبل از خرید دستگاه تصفیه آب

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

مشاوره رایگان خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ، اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می توانید با ما تماس بگیرید؛ ما برای شما، آمادگی هر نوع پاسخگویی در این زمینه را داریم و همچنین اگر برند و مدل محصولتان را می شناسید و نیاز به راهنمایی و یا مشاوره ندارید؛از 3 طریق زیر متیوانید ثبت سفارش خود را انجام دهید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید حضوری :
برای خرید کالا و یا دستگاه تصفیه آب خانگی از روشهای مختلفی می توانید اقدام کنید ؛ یکی از این روش ها ، خرید حضوری است که مشتری به مغازه مراجعه کرده و خرید  را به صورت مستقیم و با مشاوره از فروشنده انجام می دهد که پیشنهاد ما این است که مشتریان حتما اطلاعات کافی از دستگاه های تصفیه آب داشته باشند.
ثبت سفارش اینترنتی :

با کلیک کردن بر روی لینک "اضافه به سبد خرید" مشخصات مورد نیاز در فرم را تکمیل کرده تا پس از مدت کوتاهی ، طی تماس تلفنی از دفتر فروشگاه ، هماهنگی های لازم  جهت اعلام هزینه ارسال و همچنین ارسال کالاهای خریداری شده انجام می شود.

قابل توجه مشتریانی که سفارش خود را از شهرستان ثبت می کنند : هزینه ارسال کالا از فروشگاه تا تیپاکس ،و همچنین هزینه ارسال کالا از تیپاکس تا شهرستان مورد نظر ، به عهده مشتری می باشد.

ثبت سفارش تلفنی :

پس از ارتباط تلفنی با دفتر فروش و ارائه ی مشخصاتی از قبیل شماره تلفن همراه و ثابت ، آدرس و نام دستگاه تصفیه آب مورد نظر به اپراتور ، ثبت سفارش نموده و پس از مدت کوتاهی از دفتر فروشگاه ، هماهنگی های مربوط به زمان ارسال،هزینه ارسال و یا نصب دستگاه ، انجام می گیرد.

قابل توجه مشتریانی که سفارش خود را از شهرستان ثبت می کنند : هزینه ارسال کالا از فروشگاه تا تیپاکس ،و همچنین هزینه ارسال کالا از تیپاکس تا شهرستان مورد نظر ، به عهده مشتری می باشد.

 تلفن: 66037791-66002588(021)

پس از هماهنگی های لازم ، دستگاه تصفیه آب مورد نظر توسط خدمات فنی مجرب و کار آزموده به محل ارسال و نصب می گردد؛ پس از آن، میزان سختی آب قبل از تصفیه با بعد از تصفیه ، توسط دستگاه تی دی اس متر مقایسه شده و صحت عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به نظر خریدار می رسد . 

توجه فرمایید با استفاده از سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان ) و ثبت تمامی عملیات های خدماتی اعم از نصب ، تعویض فیلتر ، عیب یابی و تعمیرات ،  زمان تعویض فیلتر، توسط اپراتور خدمات از طریق تماس تلفنی و یا پیامک به اطلاع مشتری میرسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی